Τα κύρια χαρακτηριστικά όλων των συνεργατών-καθηγητών μας είναι η γνωστική τους επάρκεια, η πολύχρονη εμπειρία τους στα διδακτικά αντικείμενα που αναλαμβάνουν αλλά κυρίως η αγάπη τους για την παιδεία, για τους μαθητές και τη διδασκαλία.
Γεώργιος Ψωμιάδης
Διευθυντής Σπουδών
Καθηγητής Φιλόλογος
MSc Διοίκηση και Οργάνωση Εκπαιδευτικών Μονάδων
«Η παιδευτική διαδικασία είναι μια μαγευτική πορεία ανάμεσα σε “Συμπληγάδες”, που όμως δεν κλείνουν ποτέ για όποιον είναι ποτισμένος με τα ιδεώδη του δασκάλου και του μαθητή. Όσοι θαρρούν πως τα φροντιστηριακά μαθήματα αποτελούν εξαίρεση πλανώνται»…
Ιωάννα Παπαχαρισίου
Καθηγήτρια Φιλόλογος
Πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια μαθησιακών δυσκολιών
Εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή
«Το ταξίδι της γνώσης γεμίζει τους νέους εμπειρίες, όνειρα, στόχους… Όλοι μας οφείλουμε να το κάνουμε όσο πιο απολαυστικό γίνεται για εκείνους, ώστε να καταφέρουν να φτάσουν στον προορισμό τους πετυχαίνοντας όλα αυτά που ονειρεύτηκαν!»
Ελευθέριος Στυλπνόπουλος
Καθηγητής Φυσικός
«Ο ρόλος του δασκάλου κατά την ταπεινή μου άποψη είναι πολύ σημαντικός και καθοριστικός για την πορεία των παιδιών. Στόχος μου είναι να μεταδώσω τις γνώσεις μου στα παιδιά και να τα προετοιμάσω κατάλληλα ώστε να επιτύχουν και να αριστεύσουν. Επίσης, δίνω την ίδια έμφαση και στον παιδαγωγικό μου ρόλο. Αγαπώ την διδασκαλία και τα παιδιά και θα προσπαθώ πάντα να είμαι αντάξιος των προσδοκιών τους».
Έλσα Κουτσούλη
Καθηγήτρια Μαθηματικός
«Ο κόσμος των Μαθηματικών είναι μαγικός! Ακόμα πιο μαγικό και συναρπαστικό είναι το ταξίδι των παιδιών προς αυτή την συνειδητοποίηση!
Στόχος μου ως εκπαιδευτικού, κάθε φορά που βρίσκομαι στην τάξη, είναι να τους διδάξω τους τρόπους και τις μεθόδους, για να ανακαλύψουν από μόνα τους αυτήν τη μαγεία!»
Δέσποινα Σούλη
Καθηγήτρια Οικονομολόγος
«Η μάθηση πρέπει να αποτελεί πηγή έμπνευσης για τον μαθητή και το ταξίδι των πανελληνίων να γίνει αφορμή για την προσωπική του εξέλιξη! Μέσα από τη διδασκαλία των Αρχών Οικονομικής Θεωρίας τα παιδιά μαθαίνουν να σκέφτονται πρακτικά και αποκτούν γνώσεις που θα τους καθοδηγούν και στη μετέπειτα πορεία της ζωής τους».
Δήμος Χρήστου
Καθηγητής Χημικός
«Χημεία είναι η ένωση Μαθηματικών και Φυσικής, προκειμένου να αντιληφθούμε τα φαινόμενα γύρω μας. Η αντίληψή της δεν είναι εύκολη, εύπεπτη ή ταχεία. Απαιτεί χρόνο, μεράκι, κόπο και την κατάλληλη προετοιμασία. Για την επίτευξη αυτού του στόχου ο μαθητής χρειάζεται την απαιτούμενη στήριξη από ανθρώπους που έχουν μεράκι, διάθεση και κυρίως γνώση. Ως καθηγητής Χημείας είναι μεγάλη μου χαρά που αναλαμβάνω το έργο αυτό και περατώνω το ταξίδι της γνώσης από τις μικρές τάξεις του γυμνασίου ως και την είσοδο των μαθητών στο Πανεπιστήμιο».
Χαρούλα Αχίλλα
Καθηγήτρια Βιολόγος
MSc Ερευνητική Μεθοδολογία στην Ιατρική και τις Επιστήμες Υγείας
«Ο κόσμος γύρω μας είναι γεμάτος μυστικά. Εξερευνώντας τον μπορούμε να ανακαλύψουμε την αλήθεια για το περιβάλλον μέσα στο οποίο φιλοξενείται η ύπαρξή μας. Η Βιολογία μπορεί να γίνει βοηθός μας σε αυτήν την εξερεύνηση, καθώς είναι ο καταλύτης της γνώσης μας για τη ζωή. Είναι μια επιστήμη τόσο ζωντανή, όσο ζωντανά είναι και τα αντικείμενά της. Ανακαλύπτει και οικοδομεί τη γνώση μέσα από την κατάδυσή της στη ζωή. Στόχος μου, ως εκπαιδευτικού, είναι να βοηθήσω τους μαθητές να ανακαλύψουν τη μαγεία της βιολογίας και να αξιοποιήσουν τη θεωρητική γνώση που αυτή παρέχει, για να ερμηνεύσουν γεγονότα και εμπειρίες από την καθημερινότητά τους».
Ιωάννα Στεφανίδου
Καθηγήτρια Πληροφορικός
MSc Δίκτυα Επικοινωνιών και Ασφάλεια Συστημάτων
«Ο καθένας μπορεί να γράψει κώδικα που μπορεί να καταλάβει ένας υπολογιστής. Οι καλοί προγραμματιστές γράφουν κώδικα που μπορούν να κατανοήσουν οι άνθρωποι.» Martin Fowler
«Στόχος μας στο μάθημα είναι να μάθουμε προγραμματισμό σε βάθος κάνοντας το μάθημα διασκεδαστικό».
Θεόδωρος Γιαννόπουλος
Καθηγητής Φιλόλογος
«Κανείς δεν φτιάχνει την ιστορία ούτε τη βλέπει να γράφεται, όπως δεν βλέπει κανείς το χορτάρι να μεγαλώνει.».
Επειδή η ασφαλής γνώση ξεκινά από την ετυμολογική εξέταση των όρων, η Ιστορία έχει σχέση με το ρήμα οίδα (γνωρίζω, ξέρω). Η ρίζα ιστ- με την πρόθεση επί οδηγεί στην ασφαλή και εξειδικευμένη γνώση, δηλαδή στην επ-ιστ-ήμη. Το γεγονός της σύλληψης της πολυπλοκότητας των ανθρωπίνων σχέσεων και η κατανόηση των δυνάμεων είναι πολύ σημαντική. Η αντίληψη και η γνώση της Ιστορίας μπορεί να μάθει στον άνθρωπο να στοχάζεται περισσότερο συνειδητά και να ενεργεί επομένως περισσότερο υπεύθυνα. Κοντολογίς να σκέφτεται σαν άνθρωπος της δράσης και να δρα σαν άνθρωπος της σκέψης
Βασιλική Παπαϊωάννου
Καθηγήτρια Μαθηματικός
«Τα Μαθηματικά αποτελούν έναν ανεκτίμητο θησαυρό που έχουμε στα χέρια μας!!!
Εφαρμόζοντάς τα καλλιεργούμε την σκέψη μας, ελέγχουμε όλα τα δεδομένα πριν βγάλουμε κάποιο πόρισμα, τεκμηριώνουμε τις απαντήσεις μας και είμαστε σε θέση να λύσουμε καθημερινά προβλήματα….Γι’ αυτό τον λόγο κύριο μέλημα μου είναι να μεταδώσω στα παιδιά την αγάπη μου για τα Μαθηματικά, ώστε αυτά να αποτελούν ένα μέσο συντροφιάς στην ζωή τους και όχι ένα απλά σχολικό μάθημα».
Αναστασία Σαμαρά
Καθηγήτρια Φυσικός
MSc Διδακτική της Φυσικής & Εκπαιδευτική Τεχνολογία
«Η γοητεία της Φυσική έγκειται, εκτός των άλλων, στο γεγονός ότι μπορεί να σου χαρίσει ένα μαγικό ταξίδι γνώσης. Από τον μικρόκοσμο των στοιχειωδών σωματιδίων μέχρι τον μεγάκοσμο των γαλαξιών και του σύμπαντος. Από έναν κόσμο που μπορείς μόνο να τον φανταστείς έως έναν κόσμο απτό και καθημερινό, γεμάτο τεχνολογικές εφαρμογές.
Αυτό το ταξίδι της μάθησης είναι συναρπαστικό αλλά και μακρύ, γι’ αυτό οφείλουμε να βοηθήσουμε τους μαθητές μας να γεμίσουν τις αποσκευές τους με υπομονή, επιμονή, συνέπεια και τόλμη.
Στόχος μου, ως καθηγήτρια Φυσικής, είναι να εμφυσήσω στους μαθητές μου την αγάπη για την επιστήμη και ιδιαίτερα τον επιστημονικό τρόπο σκέψης, ακολουθώντας πάντα το ρητό του A.Einstein: «Όλα πρέπει να γίνονται όσο πιο απλά είναι δυνατόν, αλλά όχι απλούστερα». Καθήκον μου, ως εκπαιδευτικού, είναι να καθοδηγήσω τους μαθητές μου σε αυτό το μακρύ ταξίδι της μάθησης λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαίτερες ανάγκες και κλίσεις του καθενός, με σκοπό να τους βοηθήσω να αποκτήσουν εφόδια για τον δρόμο που θα ακολουθήσουν στη ζωή τους».
Ανδρονίκη Μπαλντά
Υπεύθυνη Γραμματείας
«Είναι γεγονός πως η γραμματειακή υποστήριξη παίζει καθοριστικό ρόλο στην εύρυθμη λειτουργία κάθε επιχείρησης. Πολύ περισσότερο σε ένα φροντιστήριο μέσης εκπαίδευσης, όπου τόσο η οργανωτικότητα, όσο και η παιδαγωγική προσέγγιση σε κάθε διαδικασία οφείλουν να είναι παρούσες. Αυτές είναι οι αρχές που επιθυμώ να τηρώ από τη δική μου μεριά, προκειμένου να διασφαλίζεται η αποτελεσματικότερη δυνατή εξυπηρέτηση μαθητών, γονέων και καθηγητών ».